Reklamacje

Reklamacje

Zgodnie z prawem konsumenckim możesz dokonać reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową przez 2 lata od daty zakupu. Możliwe są: naprawa produktu, zwrot pieniędzy oraz wymiana na nowy. Forma zwrotu będzie taka sama jak forma dokonanej płatności. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cie o decyzji odnośnie złożonej reklamacji. Zwrotu wpłaty dokonamy w ciągu 14 dni od daty przyjęcia reklamacji.

  • Jak zgłosić reklamację?

    1. Wypełnij FORMULARZ ZWROTU
    2. Wyślij formularz do nas na adres: office@si-mi.pl
    3. Włóż oryginalnie zapakowany produkt do kartonu. W przesyłce załącz paragon.
    4. Wyślij do nas paczkę na adres:

      SI-MI
      ul. Szaserów
      38 04-306 Warszawa
      Paczkę możesz nadać dowolną firmą kurierską bądź Pocztą Polską.

Paczkę możesz nadać dowolną firmą kurierską bądź Pocztą Polską.

Sklep SI-MI.PL nie pokrywa kosztów przesyłki produktów do reklamacji i nie przyjmuje odsyłanych produktów w przesyłkach za pobraniem.

Warunki reklamacjiI

Reklamacji podlegają tylko i wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.

Reklamacji nie podlegają:

    • uszkodzenia mechaniczne (przetarcia, otarcia, rozerwanie, naderwanie, oderwanie zamka)
    • uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem
Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie plików cookie. Czytaj więcej.