FAQ

FAQ

  1. Czy muszę rejestrować się na stronie SI-MI.PL aby dokonać zakupu wybranych produktów?

    Nie. Możesz pominąć rejestrację. Zachęcamy jednak do założenia konta, umożliwi to korzystanie z dodatkowych udogodnień, m.in.: śledzenie statusu zamówienia, śledzenie przesyłki, historię zakupów, a także zapewni udział w akcjach specjalnych i promocyjnych.

  2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Maksymalny termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 21 dni roboczych.

  3. Jaki jest czas dostarczenia zamówienia na wskazany adres?

    Czas dostawy przez DPD na terenie Polski to maksymalnie 2 dni robocze.

  4. Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie?

    Możesz dokonać płatności kartą kredytową, przelewem internetowym i za pobraniem i poprzez system PayPal. Więcej informacji w zakładce PŁATNOŚCI.

  5. Ile mam czasu na dokonanie zwrotu zamówienia? W jakim czasie pieniądze zostaną odesłane na moje konto?

    Zamówione produkty możesz zwrócić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Jeśli odesłany produkt nie nosi śladów użytkowania, w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej dokonamy zwrotu pieniędzy. Więcej informacji w zakładce ZWROTY I WYMIANA.

  6. Jak mogę dokonać reklamacji zamówionego produktu?

    Zgodnie z prawem konsumenckim możesz dokonać reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową przez 2 lata od daty zakupu.

    1. Wypełnij FORMULARZ REKLAMACJI
    2. Wyślij formularz do nas na adres: office@si-mi.pl
    3. Włóż oryginalnie zapakowany produkt do kartonu. W przesyłce załącz paragon.
    4. Wyślij do nas paczkę z dopiskiem REKLAMACJA na adres:

      SI-MI
      ul.Szaserów 38
      04-306 Warszawa

      Paczkę możesz nadać dowolną firmą kurierską bądź Pocztą Polską. Sklep SI-MI.PL nie pokrywa kosztów przesyłki produktów do reklamacji i nie przyjmuje odsyłanych produktów w przesyłkach za pobraniem. Więcej informacji znajdziesz w zakładce REKLAMACJE

  7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

    Zamówienia złożone w sklepie internetowym SI-MI.PL są realizowane drogą wysyłkową chyba że wybrałaś opcje Odbior w Butiku SI-MI wowczas mozesz odebrac zamowienie w naszym Butiku w Waszawie przy ul. Mokotowskiej 63 po otrzymaniu e-maila ze zamowienie jest gotowe do odbioru

  8. Czy mogę zamówić produkty szyte na wymiar?

    Tak, za dodatkową opłatą. Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 881 714 233.

  9. W jakich godzinach i pod jakim numerem telefonu mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta SI-MI?

    BOK nr tel 881 714 233 pn – pt w godzinach: 09:00 – 17:00

  10. Czy wybrane modele można zobaczyć „na żywo”?

    Część modeli znajduje się w sklepie stacjonarnym SI-MI, ul. Mokotowska 63 w Warszawie. Prosimy o wcześniejszy telefon do butiku, nr tel. 22 115 28 59, w celu ustalenia dostępności konkretnego produktu.

  11. Jakie są wymiary modelki na zdjęciu przy konkretnym produkcie?

    Informacje o wymiarach modelki znajdują się w opisie produktu.

  12. Czy kolor produktu na zdjęciu odpowiada kolorystyce produktu „na żywo”?

    Z uwagi na różnorodność monitorów i przeglądarek internetowych, w których wyświetlana jest strona sklepu SI-MI.PL kolor może w małym stopniu różnić się od tego w rzeczywistości. Prosimy o zwrócenie uwagi na wskazany kolor w opisie produktu.

Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie plików cookie. Czytaj więcej.